شرکت فناوری اطلاعات فارسیکام شرکتی حرفه ای، باتجربه و پویا در زمینه نوآوری، تولید و توسعه سیستمهای تلفن گویا با بهره گیری از مهندسان متخصص و مستعد می باشد. وابستگی سیستمهای تلفن گویا به صدا و نرم افزارهای مرتبط با آن، درخواستهای متنوع مشتریان و همچنین استفاده از متخصصین داخلی و خارجی این فن، بی شک فارسیکام را در رده حرفه ای ترین شرکتهای فعال در زمینه ضبط صدا قرار داده است.

صداهای ضبط شده توسط فارسیکام را بر روی بیش از 30000 پورت تلفنی هر روز می شنوید. برای شنیدن نمونه ای از این صداهای آشنا اینجا کلیک کنید.

اگر به گویندگان مستعد و مشهور برای سیستم تلفن، آموزش الکترونیک، تبلیغات رادیویی یا تلویزیونی، گویا کردن مدارک و مواردی از این قبیل نیاز دارید، ما انجام آن را به بهترین نحو ممکن ضمانت می کنیم.

فارسیکام این کار را برای تعداد زیادی از سازمانها و شرکتها از قبیل ایساکو، رادیو جوان، رادیو ایران، پگاه، ماهان، مگاموتور، پیام نور، سن ایچ، بیمه ایران، گمرک، آموزش و پروش، صرافی ملت و …انجام داده است.

ما از سال 1380 در این زمینه فعالیت می کنیم و صداهای مختلف برای سیستمهای متفاوت برای سازمانها و شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ تولید کرده ایم.

چنانچه مایل به همکاری با ما هستید ، لطفا برای ارسال نمونه صدای خود و سایر موارد اعم از درخواست گوینده یا ضبط صدا اینجا کلیک کنید.